Znaleziono 13121 wyników

autor: MoniQ
21 sty 2022, 09:31
Forum: Pokaż nam swojego kota
Temat: Eris ♡ Merlin i Morgana ♡
Odpowiedzi: 2219
Odsłony: 113027

Re: Eris ♡ Merlin i Morgana ♡

Morgana to prawdziwa gwiazda :) :serce: :milosc: :kotek:
autor: MoniQ
19 sty 2022, 09:57
Forum: Pokaż nam swojego kota
Temat: Karmelek - nasze maleństwo
Odpowiedzi: 5229
Odsłony: 172180

Re: Karmelek - nasze maleństwo

Kasik pisze: 15 sty 2022, 11:02 Co by nie mówić, nie ma słodszego obrazu od śpiącego kota, śpiące dziecioki mnie tak nie rozczulają :lol:
+1 :lol:
:serce: :milosc: :serce: :milosc:
autor: MoniQ
19 sty 2022, 09:56
Forum: Pokaż nam swojego kota
Temat: Kaya & Tyson
Odpowiedzi: 4168
Odsłony: 169701

Re: Kaya & Tyson

Och, Rhett! Te łapki :serce: :milosc:
A Kayunia ma minkę jakbyś jej przed nosem tuńczykiem machała :) :kotek: :serce:
:serce: :milosc: :kotek:
autor: MoniQ
18 sty 2022, 10:32
Forum: Pokaż nam swojego kota
Temat: Jak sie gdzies przychodzi, to trzeba powiedziec DZIEN DOBRY
Odpowiedzi: 19850
Odsłony: 476831

Re: Jak sie gdzies przychodzi, to trzeba powiedziec DZIEN DOBRY

Yam, miło Cię widzieć i fajnie, że o nas pamiętasz :kiss:
Mam cichutką nadzieję, że życie, zarówno zawodowe, jak i to osobiste uspokoi się na tyle, że wrócisz na łono forum :kciuki:
autor: MoniQ
17 sty 2022, 10:49
Forum: Pokaż nam swojego kota
Temat: Jaskier
Odpowiedzi: 1947
Odsłony: 107192

Re: Jaskier

Chyba z miasta Łodzi pochodzi :lol:

Fajne zdjęcia! :ok:
autor: MoniQ
17 sty 2022, 10:47
Forum: Pokaż nam swojego kota
Temat: Kaya & Tyson
Odpowiedzi: 4168
Odsłony: 169701

Re: Kaya & Tyson

Kaycia :milosc: :serce: :kotek: Kciuki za zdrówko cały czas trzymam! :kciuki:
Poka jeszcze Tysona i będę szczęśliwa przez chwilę :)

Borze zielony, jakie te koty mają farta że spotkały Ciebie na swojej drodze! :serce:
A Lolek to czaruś i przystojniak jakich mało :serce: :milosc:
autor: MoniQ
13 sty 2022, 10:15
Forum: Pokaż nam swojego kota
Temat: Khaleesi & Mordimer
Odpowiedzi: 8527
Odsłony: 279291

Re: Khaleesi & Mordimer

U mamusi na kolankach :milosc:
photo_2022-01-13_10-15-00.jpg
photo_2022-01-13_10-15-00.jpg (123.1 KiB) Przejrzano 83 razy
autor: MoniQ
12 sty 2022, 14:50
Forum: Koty - wyposażenie, pielęgnacja i "instrukcje obsługi"
Temat: Żwirek
Odpowiedzi: 1355
Odsłony: 184954

Re: Żwirek

Ja też się właśnie zastanawiam co wypróbować, bo mamy tego Benka Canadian Cat, niby jest ok, ale d*** nie urywa. Jest lekki, mocno chrzęszczący i nie maskuje zapachów jakoś rewelacyjnie. Ale mamy 4 worki to zużyjemy. Tylko już trzeba myśleć o następnym...
autor: MoniQ
10 sty 2022, 17:35
Forum: Koty - wyposażenie, pielęgnacja i "instrukcje obsługi"
Temat: Nawilżacz powietrza
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 25778

Re: Nawilżacz powietrza

madziulam2 pisze: 10 sty 2022, 13:23 Kochana a co to za firma, jak go znaleźć?
Ja go kupiłam na allegro:
https://allegro.pl/oferta/nawilzacz-pow ... 9960777307